خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود ارسال رایگان آگهی

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.

کیوسک سفارش غذا EPR

ارسال شده: ۳ مرداد ۱۳۹۷ ۲:۵۱ ب.ظ
  • شماره همراه: 09130008124
  • استان: سراسر کشور
  • شهر: تمام استان ها
  • آدرس: اصفهان - شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان - ساختمان فن آفرینی دو - واحد 237

توضیحات

امروزه زمان انتخاب مشتری از روی اسم غذا و ایستادن در صف سفارش سنتی به پایان رسیده است . زمان آن رسیده است به مشتری خود اجازه دهید غذا را با کیفیت خوب ببیند و از مواد اولیه آن مطلع شود. به راحتی مبلغ سفارش خود را پرداخت نماید و در سریعترین زمان ممکن سرویس مورد نظر خود را دریافت نماید.
کیوسک سفارش گیر EPR با امکان نمایش عکس با کیفیت غذاهای مجموعه شما به مشتری ، این امکان را به مشتری می دهد تا بهترین انتخاب را داشته باشد و نسبت به مجموعه شما حس اعتماد نماید. مشتری پس از انتخاب غذای مورد نظر با استفاده از سیستم پرداخت با کارت بانکی ( کارتخوان ) کیوسک سفارشگیر، مبلغ سفارش را در کوتاهترین زمان پرداخت نموده و از دستگاه، فاکتور فروش دریافت می نماید.
زمان آن رسیده است تا به دنبال تکنولوژی در رستوران ها و فروشگاه های خود باشیم تا بتوانیم در رقابت جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم.


پیام پلیس فتا:
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
photo_2018-06-17_10-20-18
e701e792-f67b-11e5-94cd-819538045e40_600x400

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....